Back to old version

Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Outlander MAX XT-P 1000 T '23

Referinta: 0005LPA00
Can-Am Outlander MAX XT-P 1000 T '23
Can-Am Outlander MAX XT-P 1000 T '23
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi oferta pentru modelul actual: Can-Am Outlander MAX XT-P 1000 T '24
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
  Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


 

Descriere

ATV Can-Am de talie mare, pregatit sa infrunte obstacolele inerente pe traseele off road. In afara de motorul Rotax solid si eficient cuplat la o cutie de viteze moderna, modelul de fata din gama 2023 dispune de o serie de atribute tehnice inalte menite sa asigure manevrabilitate de top pe drumuri cu grad sporit de dificultate si indiferent de conditiile de vreme. Outlander MAX XT-P 1000 cu omologare T va face fata cu succes inclusiv solicitarilor utilitare in preajma gospodariei, la ferma sau pe langa cabana. Riderul si un pasager dornic de aventura vor beneficia de confort sporit la pilotare chiar si in zilele lungi de explorare a traseelor preferate.

Caracteristici tehnice:

  • motor Rotax de 976cc, V-Twin, 80 CP, EFI, racire cu lichid
  • Intelligent Throttle Control (iTC) - control al acceleratiei
  • Anti-Lock Braking System (ABS)
  • cutie de viteze CVT, P-R-N-H-L + frana motor standard Intelligent Engine Brake (iEB)
  • tractiune selectabila 2WD/4WD/Lock 4WD cu Brake Traction Control (BTC)
  • servodirectie Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
  • suspensie fata cu brat dublu tip A, bara stabilizatoare, amortizoare Fox Podium 1.5 QS3, cursa 233 mm
  • suspensie spate TTI independenta, amortizoare Fox Podium 1.5 QS3, cursa 251 mm
  • frane fata cu 2 discuri 214 mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane
  • frana spate cu 1 disc 214 mm ventilat, etriere hidraulice cu 2 pistoane
  • capacitate transport: 2 persoane
  • sa pasager cu sistem CRS (Convertible Rack System)
  • troliu 1588 kg
  • ghidon aluminiu cu protectie maini
  • aparatori de noroi
  • faruri LED
  • sistem LinQ de atasare rapida a accesoriilor
  • capacitate de sustinere greutate cargo: fata 45kg, spate 90kg
  • jante 14 inch aluminiu cu beadlock
  • anvelope radiale 26 inch ITP Terracross
  • inaltime a seii de 877 mm
  • capacitate de remorcare 750 kg trailer cu frane / 335 kg trailer fara frane
  • compartiment de depozitare spate de 21.4L
  • rezervor de combustibil 20.5L
  • afisaj multifunctional digital 7.6 inch: vitezometru, turometru, kilometraj, centru diagnostic, indicatori trip & ore, nivel combustibil, treapta viteza, indicator 4x4, ceas
  • priza tip bricheta in consola, conector standard spate 15-A
  • sistem antifurt RF D.E.S.S.
  • bumpere fata si spate heavy-duty
  • vopsea pentru look premium
  • culoare Iron Gray & Neo Yellow - gri cu galben.

Caracteristici specifice omologare T:

  • dispozitiv de remorcare cu priza remorca
  • indicatori de directie
  • lampi de pozitie
  • oglinzi
  • claxon.

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.
Modelul are omologare T3b (se inregistreaza la primarie).
Categorie de viteza: peste 60 km/ora.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

ATV de vanzare si in rate.

CASTI
LEASING

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.